reklama

Šľak ma ide trafiť z výrobcov pračiek!

Hlavne, že vymysleli tie šieste zmysly! A že sa im už bubny točia tak rýchlo, že v nich môžem pomaly aj urán obohacovať! A hlavne, že majú päťsto priehradok na všelijaké prášky, gély, lesné vône, lúčne vône, oceány a môžem tam aj prihodiť dačo čo zabije vodného kameňa! Ale, žeby mi tá hyperrobotická práčka povedala, že som si zabudol v gaťách plný balík trojvrstvových vysokotrhavých papierových prekliatych VRECKOVIEK, to ju ani nenapadne!!!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (99)

To je fakt tak brutál ťažké vymyslieť nejaký senzor, ktorý to dajako presvieti, pokuká prekutre tie vrecká a zistí, že sú tam?
Alebo, keď už je tak senzorovo primitívna, nech sa ma aspoň povypytuje, či je všetko v porádečku! Taký krátky testík predtým ako sa pustí do prania.

PRÁČKA: „Počuj, nemáš tam dáke papierové vreckovky v dajakom vačku?  Móžem ja, tvoja hyperpračka spustiť svoje hyperfunkcie?“

JA: „Jasné..všetko je OK“

PRÁČKA: „A naozaj?“

JA: „Samozrejme, pusti sa do toho!“

PRÁČKA: „Stopro?“

JA: „Jasné..Ako ti to mám ešte povedať?!“

PRÁČKA: „A isto si pozrel všetky gate? Aj tie oranžové?“

JA: „Počkaj, počkaj..tie čo som v nich hral bedminton?“

PRÁČKA: „Uhmm“

JA: „Ty vole FAKT..máš pravdu!“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou


Keby, niečo také existovalo, mohlo byť všetko inak.
Nemusel by som teraz hľadieť z hrôzou do práčky neschopný slova!
Nemusel by som sa v šoku prechádzať po terase a dúfať v precitnutie z veľmi zlého sna!
Nemusel by som mať všetky pôvodne tmavé veci strakaté jak kožuchy dvetisíc päťsto Dalmatíncov, či koľko ich už bolo!
Nemusel by som prášiť o pol jednej ráno prádlo jak taký toreador!
Nemusel by som mať na terase v strede jesene pol metra snehu!

MOHOL SOM UŽ HODINU SPAŤ!!  TAK S TÝM PROSÍM VÁS NIEČO ROBTE!!! JA UŽ NAOZAJ NEVLÁDZEM :-)))

Martin Basila

Martin Basila

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..kronikár vedeckej nadácie Za Šťastné Tváre Našich Žien - ZŠTNŽ...keby neovplýval citom pre ďaľeký hod granátom a prekvapivo rýchlym šplhom na tyči, nikdy by si v triede nenašiel kamarátov...[gramatický analfabet].. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotPríručkySvetomMomentkyVšeličoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu