reklama

Poučenie z plavárne

Do vody preľudneného bazéna som skákal v pomerne kvalitnom nasrdení. Deň plný magorov, chladný dážď, parkovacie miesto vzdialené tri dni rýchlej chôdze a teplota vody vhodná akurát tak pre fínsky klub asketických otužilcov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (36)

Vo vyhradenej plaveckejdráhe som sa zaradil do davu a nahodil rezký štýl, ktorý súkromne volám zdivočelýtuleň. Po päťdesiatich metroch nastalčas na nacvičenú otočku, ktorá šetrí čas i sily plavca. Otočka však prekvapivonarazila na nečakane mäkký odpor, ktorý spôsobila belostná prdel fešákav stredných rokoch. Hneď ako som dostal hlavu zo zovretia jeho ritnýchpoliek, hodil som na fešáka pohľad plný hnusu a neskrývaného pobúrenia. Fešák sa však vzhľadomna pristavenú slečinku neunúval poctiť ma čo len slovkom vďaky za prečistenývýfuk a kurizoval ďalej.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pohotovo som teda zvolil ventiláciu typu „premúdrelýinteligent“, ktorý sa síce stráni vulgarizmov, ale o to umnejšie zaženiefešáka trefnými argumentmi do tmavého kúta strápnenia sa. Po dvoch minútach fešák sícenerád, ale predsa len pripustil, že „strečing“ by sa mal skôr odohrávať v priestore pre vykecávačov a deti. Chvíľku ešte napínalsvaly, čo vo mne vyvolalo nával drzého smiechu, ktorý padol naúrodnú pôdu. S pocitom dobre vykonaného prenasratia, pokračoval somv plaveckom defilé.

Na druhej strane bazénanastal čas na zaslúžený oddych. Pohodlne som sa usalašil v rožku dráhyhneď u rozdeľovacej šnúry, kde NIKOMU nezavadziam. Prešli maximálne trisekundy a rozdeľovacia šnúra bola podplávaná mladým mužom. Mladý mužplával vyslovene dynamické prsia, ktoré sa vyznačujú extra dynamickými kopmi.Moje náhle podpásové prehnutie sa bolo jasným dôkazom chlapcovho vycibrenéhoplaveckého štýlu. V zatmení, ktoré následne nastalo som ešte matne zaznamenalgesto ospravedlnenia. Bolesť mi prenikala celým telom. Chcelo sa mi zomrieť. Nestiholsom sa však ani len zhruba spočítať škody v plavkách, keď sa pod šnúrou mihol ďalší tmavý tieň. Chvíľkazdesenia a presný zásah dostal môj prekvapený ksicht opäť pod vodu. Pri vynáranísa mi v roji hviezdičiek znovu zamarilo gesto ospravedlnenia . Rezignoval som.Nemal som žiadnych síl a ani chuti plávať za mladíkmi a predniesť im svojuďakovnú reč. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chlapík oddychujúci vedľamňa sa tváril, ako keby vedel o niečo viac. To ho napĺňalo viditeľne dobrounáladou a doslova sa pochechtával. Lapajúc po dychu som premýšľal, čimám z chlapíka páčiť jeho tajomstvo. To sa však už opäť blížili dynamický chlapcia tak som radšej zdrhal. Tesne pred tým, ako sa ponorili na prechod donašej dráhy všimol som si ich oči. Obaja boli slepí. Plávanie povedľarozdeľovacej šnúry bolo ich jedinou možnosťou ako si zaplávať a nestratiťsmer plavby. V duchu som ďakoval, že ma nakopali na milimeter presnea ja som nemal energiu na ich slovné prefackanie. V momente by som saprepadol do kotolne a spôsobil tak niekoľkomesačnú odstávku verejnej plavárne. Faktvďaka.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

V tej chvíli manáhle zamrzelo, že som v úvode strápnil fešáka pred jeho spoluplavkyňou. Faktsom to mohol riešiť priateľsky a džentlmensky. Cítil som sa naozaj hlúpo.

Ale prd, vymýšľam si.Vôbec ma neosvietilo a vôbec mi to neprišlo ľúto. Vyventilovať sa na úkordruhého padne niekedy neskutočne dobre. Až na to, že vás o chvíľku môže niektonakopať do ...

Martin Basila

Martin Basila

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..kronikár vedeckej nadácie Za Šťastné Tváre Našich Žien - ZŠTNŽ...keby neovplýval citom pre ďaľeký hod granátom a prekvapivo rýchlym šplhom na tyči, nikdy by si v triede nenašiel kamarátov...[gramatický analfabet].. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotPríručkySvetomMomentkyVšeličoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu