reklama

Čo keby ma policajti odmeňovali?

Vždy keď vidím policajta chytám bobky, že ma zaiste skasíruje, zbuzeruje, zatkne, poprípade bez súdu popraví. Chcel by som mať policajtov rád a chcel by som sa na nich vyslovene tešiť, keď ma zastavia v nažhavenom aute, či o pol druhej ráno neisto opretého o pouličnú lampu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Je mi jasné, ženajlepšou cestou ako si ich obľúbiť, je byť očitým svedkom ba priam hlavnoupostavou v policajnom zásahu s kladným koncom.

Štatisticky mi vychádza,že mám len pramalú šancu ocitnúť sa na mieste vyhladovaného, vystresovanéhorukojemníka v slovenskej banke, ktorý posledných päť dní ležal spolus peknými bankovými úradníčkami zviazaný v trezore, pričom sa živiliba okusovaním nechtov a pitím teplej koly od citlivého teroristu. Ako zosna by sa vynoril obrnený transportér, ktorý v plnej rýchlosti prerazilpod ochrannou paľbou kolegov niekoľko múrov a následne dvere trezoru lenpreto, aby ma šťastného vyniesol na svetlo božie, kde by sa o mňapostarali zdravotníci a novinárske hyeny. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Je veľmi malápravdepodobnosť, že by mi pri mojej telesnej konštrukcií niekto ukradol kabelkuplnú mobilov, šperkov a kreditiek a bol by následne spacifikovaný zanajbližším rohom pomocou karate kopu mužom v uniforme. A ani len netuším,kedy sa stanem prezidentom, či iným ústavným činiteľom, ktorý bude kvôli svojimvyhraneným politickým názorom tŕňom v päte bohatých záujmových skupína teroristických buniek. Vtedy budem vďačný za každého policajta, ktorývčas zloží k zemi zbraňou či rukou teroristu prezlečeného za gruzínskunovinárku. 

Moja najčastejšiainterakcia s policajtmi prebieha cez okienko môjho auta. Postupne si podávame doklady, pokutové bloky a bankovky. Bankovky zásadne smeromz auta von. Je to nečakaný stres, ktorý vo mne zanecháva nemilé spomienky. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Viem, že policajti súmilí ľudia, ktorí by boli radi obľúbení, avšak súčasná legislatíva im doslova hádžepolená pod nohy.Dajme týmto dobrým ženáma mužom šancu, aby si u nás vytvorili pozitívny obraz.

Mohli by nás začaťodmeňovať.

Napriek rýchlemu autuidem slušne a podľa predpisov a tým pádom si zaslúžim pochvalu, symbolickúpäťstokorunáčku, či iný podarúnok. Policajti ma zastavia, z úsmevom mapozdravia, pochvalne poklepú po vodičských pleciach a dajú dve stravenky a body,na základe ktorých budem mať zľavu pri tankovaní pohonných hmôt a nákupev maloobchodnej sieti.

Idem večer z párty,udržujem správny rytmus a krok, bez toho že by som vrážal do ľudí,zastavoval premávku a odieral tvárou nátery z okolitých budov.Jednoducho sa slušne vraciam domov, všetkých zdravím a poniektorýmporozprávam vtipnú príhodu. Nezvraciam, nepľujem, neodhadzujem ohorky. Zaodmenu by som mal dostať od dobrých príslušníkov odvoz domov ajz vynáškou.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Prevádzam cez prechodstarenku, slepého uja, odhadzujem vytriedené odpadky do koša, čistím fontánuv parku, stieram nepekné grafity z kostola, ošetrujem malý ovocnýstrom v prezidentskej záhrade a usmievam sa na iných ľudí.Neporušujem žiadne pravidlá. Dodržujem ich presne podľa predpisova morálnych zásad.

A preto si myslím,že mám nárok na odmenu. Rovnako ako mám nárok na pokutu, keď urobím prešľap. Somsi istý, že ak by bola možnosť, policajti by ma zaiste radi pochválilia obdarovali. Chce to len trošku pohnúť rozumom a schváliť pár zákonovv parlamente. Som ochotný pôsobiť ako poradný orgán.

Martin Basila

Martin Basila

Bloger 
  • Počet článkov:  69
  •  | 
  • Páči sa:  0x

..kronikár vedeckej nadácie Za Šťastné Tváre Našich Žien - ZŠTNŽ...keby neovplýval citom pre ďaľeký hod granátom a prekvapivo rýchlym šplhom na tyči, nikdy by si v triede nenašiel kamarátov...[gramatický analfabet].. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotPríručkySvetomMomentkyVšeličoSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu